יום ראשון, 7 ביוני 2009

איך לעשות כסף קל באינטרנט




לעשות כסף באינטרנט!!!


בלוג זה מכיל מדריך מלא איך להרוויח כסף ברשת בצורה פשוטה וקלה, שבו אשתדל להביא את כל דרכים לעשות כסף קל באינטרנט ,
אז אם גם אתם חלמתם פעם על עבודה מהבית שתכניס לכם הרבה כסף עכשיו זה הזמן מעט כח רצון ואתם בדרך הנכונה, תקראו עד הסוף ותגלו איך לעשות כסף בקלות ובחינם ללא כסף ראשוני ללא הון וללא השקעה.

אז איך עושים כסף באינטרנט?

1. מפרסום- אתם מפרסם אחרים והם משלמים לך על זה
2. ממכירות אתה מוכר מוצרים של אחרים והם משלמים לך תמלוגים (תוכנית שותפים)

כעת ניגע בפן הראשון איך לעשות כסף מפרסום.
בגדול, הרעיון של פרסום אחרים שאתה מפרסם אותם באתר שלך או בבלוג שלך, כך שככל שהאתר\הבלוג צובר יותר כניסות של אנשים כך גם יכולת הרווחים שלך עולה, ( בהמשך נלמד איך לגרום להביא יותר מבקרים לאתר או לבלוג )

הדרך הפשוטה ביותר היא ע"י שותפות עם גוגל, (כן אתם שותפים של גוגל ) מה זאת אומרת ??
אנשים מפרסמים את אתריהם במערכת שנקראת גוגל אדוורדס שהיא בעצם מפרסמת מודעות של אנשים שמשלמים לפי הקלקה (נניח על כל הקלקה שקל) המודעות מתפרסמות לפי מילות מפתח,
באתרים הקשורים לאותם נושאים, והם בעצם נותנים את האופציה לפרסם אצלכם את אותו אתר ועל כל הקלקה שמישהו יקליק אתם מרוויחים כסף, אז ככה אתם מתחברים למערכת של גוגל שנקראת גוגל אדסנס , שם אתם מזינים את הנתונים של הפרסום באתרכם או בבלוג שלכם כמו : מיקום המודעות. כמות מודעות. מיון מודעות לפי מילות מפתח, ועוד..
וכך בעצם אתם יכולים להרוויח כסף קל מהבית. זה עובד, זה חינם, וזה פשוט כיפי לעשות זאת.
רק תחשבו על העובדה שאתם ישנים ואנשים נכנסים לאתר שלכם ומקליקים על מודעות ואתם עושים מזה כסף. נשמע מטורף אבל כן, זה אפשרי.

בהמשך מדריך נראה לכם את כל האפשרויות של לפתוח אתר או בלוג איפה כדאי, ומה ועוד,
כ"כ נראה לכם איך להגדיל את הרווחים ולעשות הרבה יותר כסף ע"י מספר דרכים ללא שום צורך במומחיות כלשהיא אלא בצורה פשוטה וקלה צעד אחרי צעד .
אז בהצלחה חברים נתראה בהמשך ...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה