יום שלישי, 9 ביוני 2009

לעשות כסף והרבה בעבודה מהבית

לעשות כסף קל והרבה בעבודה מהבית .


רבים מאיתנו חולמים על רכב חדש, דירה יותר גדולה, או סתם איזה חופשה חלומית .
אבל מה' כשאנחנו מתעוררים מהחלום וחוזרים למציאות, אנו נזכרים עד כמה אנחנו רחוקים מלסגור את המינוס בבנק, כך שאין מצב שבו אנחנו מוסיפים עלינו עוד התחייבויות.
ואז...
ואז אנחנו מקללים את עצמנו שאנחנו לא, ה"בנים של רוטשילד" ולאבא שלנו לא קוראים תד אריסון.
אני לא יודע אם ככה זה אצלכם בכל אופן ככה זה היה אצלי, בעצם זה לא היה ממש כך, לא "ממש" רציתי להיות איזה מיליארדר, פשוט רציתי לחיות טוב יותר, להנות יותר מהחיים, ולא על כל דבר להסתכל דרך החור בכיס.
לפני תחילת המאמר. אני חייב להדגיש מאמר זה לא מיועד ל-2 סוגים של אנשים: 1. מי שכבר מיליארדר 2. מי שממש אוהב להיות חסר אמצעים .
אם אתם לא משני הסוגים הנ"ל אז המאמר הזה הוא בשבילכם.
אז ככה...
תחילה, יש להדגיש את ההבדל שנעשה בעולם העסקים של היום לבין העולם העסקי של פעם .
בעבר יכולתך העסקית נמדדה ביכולת הייצור שלך או מתן שירות . כיום היכולת העסקית שלך היא בעצם ביכולת להביא את המוצר\שירות לצרכן. פה טמון ה"כסף" הגדול, אז אם יש ביכולתך להביא את הצרכן, הרי שאתה "עשיר" בפוטנציאל.
מה שאנחנו נתחיל ללמד במאמר זה ובמאמרים הבאים, זה רק איך לפתח את היכולת להביא את הצרכן למוצר.
בעצם, בגלל העיקרון הנ"ל. נפתחו לאחרונה כמה דרכים לעשיית כסף מהבית : מהם ידועות פחות מהם ידועות יותר כמו: שיווק רשתי על כל סוגיו, טלמרקטינג מהבית, ועוד ועוד .
אבל אנחנו ניגע בדרך של עשיית כסף מהבית דרך האינטרנט, כן אני יודע, שבטח גם אתם שמעתם פעם על המושג, ואמרתם, עוד "בולשיט", אבל לא כל מה שנדרש ממכם כעת בדרך לעצמאות כלכלית, ולהרוויח כסף והרבה מהבית, טמון במעט רצון וסבלנות לקרוא עד הסוף .
הדרך היא קלה , היא פשוטה, במינימום זמן, ללא שום הון עצמי , וללא שום מיומנות מסויימת. רק הרצון להיות מנצח וההתמדה יכולים להביא אותך להצלחה....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה